söndag 5 februari 2012

Kallt!

Hej på er allihopa, fan vad kallt vi hart, skönt att de inte är så här större delen av året, sommaren är ju trots allt inte långt borta! Ikväll blir det att kika lite på wallander Hanna jobbar inatt med , hon har jobbat hela helgen skönt med en flickvän som vill jobba och trivs med att jobba på det viset folk inom vården behövs väl alltid, gamla blir vi ju till slut. Det är inget fel med att gå hemma heller jag har kompisar som gör det med men då är de av anledningar som att sköta hem o hushåll barn osv,än att gå hemma för osynliga sjukdomar som ingen kan se o de är fel på allt och man orkar inget hit o dit, bullshit, tror de är den där masken som brukar sätta sig på ryggraden nånstans men den kryper nog ut tror jag om man lägger nått smaskigt där :) Nåja, i veckan blir det jobb, på fredag ska vi ev äta taco hos mamma vem vet kanske hinner med en sväng till Anna o ch i veckan? Vore trevligt! Det har annars vart lugnt i helgen, eftersom Hanna jobbat natt så har jag umgåtts med min lilla prinsessa som springer omkring o snackar och resonerar med sig själv rätt kul o höra på faktiskt! :) Ha en skön sönda kväll nu så skriver jag nog snart igen kanske ;)

1 kommentar:

  1. Oj det var länge sedan du skrev sist, roligt att "höra" från dig! Ja tyvärr tror jag att den är masken kryper hos många...trist för faktiskt är det ju mycket skönare både kroppsligt och psykiskt att ha något att göra :) Även om de är städning, matlagning, blöjbyten och annat (trist) man gör hemma :)
    Vore super roligt att ses i veckan! Och åh vad mysigt att få tillbringa tiden med prinsessan som snackar... hon är ju bara så söt!!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera