onsdag 27 juli 2011

Hmmm

hellu, idag har det vart jobb på schemat, rullat på bra :) Har lite tankar och funderingar, och rakt på sak så blir ja så jävla trött på vissa saker, men nu ska jag sluta vara snäll och ställa upp på massa skit hit o dit, stå på grejer åt folk osv, så förbannat otacksamt så de finns fan inte åhhh vad trött ja blir och man inser inte sånt när man tycker det är självklart, men sen när man pratar med en nära släkting som i mitt fall så inser man plötsligt att oj varför gjorde jag det för? kan ju tyvärr bara skylla mig själv. Sen finns det en som är tacksam och kan säga det och detta inlägget handlar inte om DIG!! du vet att det funkar fint för alla inblandade, ja visst jag ska säga detta direkt till personen bla bla bla, men det går inte lära en gammal hund att sitta så därför får jag gnälla av mig i bloggen..puhh så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar